Wywiad

Michał Przybył: Najtrudniejsze są nieliniowe fabuły

Realizacja dubbingu w grach wideo to trudna praca, która wiąże z wieloma skomplikowanymi zadaniami – pracą z aktorami, radzeniem sobie z ograniczeniami narzuconymi przez dystrybutora. Tajniki tego rzemiosła zdradza Michał Przybył, kierownik produkcji PRL Studio.

Michał Przybył to jeden z najbardziej wziętych reżyserów dubbingu oraz kierowników produkcji w Polsce. Na co dzień zajmuje się kierownictwem produkcji w PRL Studio. Na swoim koncie posiada montaż i realizację dubbingu w wielu filmach, serialach animowanych oraz reklamach. Graczom oraz miłośnikom podkładania głosu w grach znany jest z reżyserii Until Dawn, Uncharted 2, czy Tomb Raider z 2013 roku. Specjalnie dla nas opowiada o kulisach swojej pracy i o tym, co sprawia w niej największą satysfakcję.

Wywiad przeprowadziła ekipa Masz 3 Życia

 

Więcej w Wywiad
Marcin Kosman
Słowiańskość to dobry kierunek dla gier wideo

Kiedy myślimy o polskich grach wideo, w głowie kołaczą nam się różne tytuły. Franko, Mortyr czy Wiedźmin – to tylko...

Zamknij