Historia Polskich Gier

Historia Polskich Gier #20 – Clash

Czy Polacy stworzyli idealną strategię turową? Lepiej być najeźdźcą czy bronić zamku? I co wspólnego ma z tym Jerzy Poprawa, były redaktor naczelny CD-Action?  O tym dowiecie się w kolejnej odsłonie Historii Polskich Gier, poświęconej grze Clash.

Specjalnie dla Was prezentujemy cykl filmów przedstawiających historię polskich gier wideo. Naszym celem jest nie tylko przedstawienie najważniejszych faktów z zakresu rozwoju polskiego game devu, ale również zwrócenie Waszej uwagi na charakterystyczne, wręcz kultowe tytuły. Oprócz tego w cyklu Historia Polskich Gier znajdziecie liczne ciekawostki, dzięki którym prawdziwa historia polskiego przemysłu gier wideo nie będzie miała przed Wami tajemnic.

Tym razem przedstawiamy Wam jedną z najciekawszych polskich gier w historii. Mowa o turowej strategii Clash, która przypominała kultową serię Heroes of Might and Magic, choć dziś wielu graczy wspomina ją z jeszcze większym rozrzewnieniem. W produkcję gry od Leryx Longsoft zaangażowany był między innymi Jerzy Poprawa, dziennikarz oraz były redaktor naczelny CD-Action. Czy Clash to faktycznie taka perełka rodzimego gamedevu?

Zobaczcie sami!

Cykl przygotowała ekipa Masz 3 Życia

Więcej w Historia Polskich Gier
Historia Polskich Gier #19 – Sołtys

Czy dowcipy z Wąchocka mogły podbić rynek gier? Co można zrobić z córką, która ciągle pije piwo i „gra w...

Zamknij